Spedycja

SPEDYCJA
Śledzenie przesyłek
W celu śledzenia swojej przesyłki prosimy wybrać odpowiedniego przewoźnika i wprowadzić
na jego stronie numer śledzonej przesyłki. Informacje o przewoźniku i numerze przesyłki
można uzyskać z przesłanej do Państwa „SPECYFIKACJI PRZESYŁKI”.
Wybierz swojego spedytora:


Rohlig Suus
DPD
AmbroExpres

 

lub dostawa transportem własnym NEXT sp. j. D. i P. Lipscy:

dostawa na terenie Białegostoku

dostawa "łączona" na terenie województwa podlaskiego

dostawa "łączona" na terenie województwa mazowieckiego

dostawa "łączona" na terenie województwa warmińsko - mazurskiego


Informacje ogólne dotyczące reklamowania przesyłek
Wszystkie wysyłane przez nas towary podlegają restrykcyjnej kontroli jakości. Każdy
wysyłany przez nas produkt jest zgodny z umową, sprawdzany przed wysyłką przez osoby
przygotowujące towar do transportu.


Odbierając towar, Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie nosi śladów
uszkodzeń powstałych podczas transportu.


Uczulamy Państwa na kwestie przyjęcia, odmowy przyjęcia i spisywania protokołu
uszkodzeń (pobierz protokół uszkodzeń), gdyż niestety w każdym przypadku przewoźnik
próbuje zrzucić odpowiedzialność na Państwa lub na nas.
W przypadku stwierdzenia zaistniałej szkody zalecane jest sporządzenie dokumentacji
zdjęciowej. Obowiązkowe jest czytelne i rzeczowe wypełnienie protokołu szkody,
zaznaczając przy tym, w jaki sposób został uszkodzony towar, karton, folia stretch, np.
rozerwane opakowanie, połamane płyty itp. Odpowiednim formularzem dysponuje kurier.
Protokół należy sporządzić w jego obecności.


UWAGA:
Nie zaznaczenie w protokole zaistniałych uszkodzeń, dyskwalifikuje pozytywne
rozpatrzenie reklamacji.


Wypełniony Protokół Uszkodzeń wraz z reklamacją w formie pisemnej i dokumentacją
zdjęciową uszkodzonej przesyłki należy przesłać do firmy NEXT sp. j. D. i P. Lipscy na adres email
sklep@daszkinext.pl lub listem poleconym na adres ul. Hurtowa 11, 15-399 Białystok
Proszę pamiętać że brak widocznych śladów uszkodzeń na opakowaniu (folii stretch lub
kartonie) nie świadczy o tym, że towar nie został uszkodzony, np. zgnieciony, złamany.
Przewoźnik ma obowiązek spisania protokołu szkody w ciągu 7 dni od dostawy. Jednak w
tym przypadku szanse wyegzekwowania naszych praw od przewoźnika są dużo mniejsze.
Dlatego zaleca się spisanie protokołów szkody w momencie doręczenia.
To, czy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie w bardzo dużym stopniu zależy od
Państwa zaangażowania.


W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt z nami pod numerem telefonu +48 603 132 709

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium